ייעוץ בנושא הפניות ומעבר לאתר חדש

שמחים ונרגשים עליתם בשעה טובה עם שדרוג של האתר הישן. השקעתם זמן, כסף ומשאבים ודאגתם שכל פיקסל נמצא במקום, הנדסת UX\UI מהחלל החיצון, קריאטיב ברמה של מעצב על ב- Apple, תוכן יוצא מהכלל ומעניין שלא מבייש את  כתבי הפילוסופיה של שפינוזה. כל זה טוב ויפה אך שכחתם פרט קטן אחד וחשוב. מה עם הדירוגים של האתר הישן בגוגל?

טעות נפוצה של הרבה בעלי אתרים היא שדרוג האתר הישן ודריסתו מבלי להתחשב בדירוג העמודים הישנים בגוגל. מה שווה כל הזמן והמשאבים שהשקעתם אם בלחיצה של כפתור "Publish" ייעלמו כל הדירוגים הגבוהים והוותיקים שהשגתם במהלך השנים?

מדוע חשוב לעשות הפניות?

מה שקורה בפועל וזאת אני רואה בקרב המון מלקוחותיי – חברת בניית האתרים למעשה יוצרת URLים חדשים במקום הישנים, מעתיקה\מדביקה את התוכן הישן ומתעלמת לחלוטין מה-URLים הישנים. פעולה זו של חברת הבנייה יוצרת שגיאות 404 (דף לא נמצא) וגורמת לאיבוד תנועה לאתר שלכם ממנועי החיפוש.

איש SEO מקצועי ידאג למפות תחילה את הכתובות הישן ולערוך רשימת URLים מהאתר הישן אשר יצביעו אל ה-URLים המתאימים ביותר באתר החדש ויחליט באיזה הפניות להשתמש בהתאם למקרה הספציפי (301, 301 או 307).

באיזה מקרים אוכל לעזור?

אם עברתם לאתר חדש, אם החלפתם דומיין, אם החלפתם כתובת של עמוד באתר או בכל מקרה אחר – ניתן לפנות אליי לקבלת ייעוץ בנושא הפניות וכל דבר אחר.

צריכים ייעוץ?

השאירו הודעה [contact-form-7 id="4" title="טופס יצירת קשר 1"]