הסרת הודעות אזהרה מגוגל

אם האתר שלך נפרץ, גוגל עלול להוסיף הודעת אזהרה לצד תוצאת האתר שלך במנוע החיפוש המתריעה כי "אתר זה עלול להזיק למחשב שלך" או "ייתכן שאתר זה נפרץ".  הודעת אזהרה כזו מרתיעה גולשים מללחוץ על התוצאה שלך וכתוצאה מכך יכולה להיות הרסנית לעסק האינטרנטי שלך.

האקרים יכולים להגיע אל האתר שלך בעקבות פריצה לשרת האחסון שלך, פריצה למערכת ה-CMS שלך או דרך "דלת אחורית" מאחד התוספים שהתקנת באתר במידה ומדובר בקוד פתוח.

כיצד להוריד את הודעת האזהרה?

על מנת להסיר את ההודעה יש לפנות לגוגל אך לא לפני שפנית אל חברת האחסון והתייעצת איתה כיצד ניתן לתקן את הנזק, להסיר לחלוטין את כל העדויות לפריצה ונקטת בצעדים על מנת למנוע מפריצות נוספות להתרחש בעתיד. אם תהיה מעוניין לעבור לחברת אחסון אחרת,  אני ממליץ על חברת uPress אשר נעזרתי בשירותיה והם העניקו תמיכה מלאה כולל ביצוע ניקוי יסודי והעברה של האתר ללא תוספת עלות .אם תזינו את הקופון  UP05TORON  תקבלו 5% הנחה נוספים ו-30 יום ראשונים ללא תשלום. מומלץ.

לאחר ביצוע פעולות אלו ניתן להשתמש במדריך הבא כיצד להודיע לגוגל לבקש בדיקה מחודשת של בדיקת האבטחה באתר.

ייתכן כי הודעת הפריצה גרמה לנזקים במאמצי ה-SEO של האתר שלך. אם אתה זקוק לאיש קידום אתרים אשר ילווה אותך ויייעץ לך במהלך הסרת ההודעה את\ה מוזמן לפנות אליי דרך הטופס צור קשר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

צריכים ייעוץ?

השאירו הודעה [contact-form-7 id="4" title="טופס יצירת קשר 1"]